Jump to content

Nyttig utstyr ombord SMHA


rhea

Recommended Posts

I Practical boatowner har jeg sett utstyret jeg simpelthen bare må ha. Det vil gi et vesentlig tørrere klima ombord. Det vil være til stor hjelp når noen har falt overbord for ikke å snakke om når det største badehåkle har blitt brukt.

 

Alle bør jo nå forstå at jeg snakker en god gammeldags vrimaskin.  En med to grå gummivalser, håndsveiv og hus i emaliert stål. Den som sto fastmontert bakpå vaskemaskinen til mora mi for 40 år siden.

 

Den skal jeg montere bakpå antennestanga (Høygaffelen)  bakpå rekka. Litt l le for solcellepanelet.

 

Da blir det noe helt annet når noen kommer med vått tøy ombord. Vips - en tur eller to mellom rullene og tøyet er nesten stryketørt.

 

For ikke å snakke om fiskebearbeiding. Jeg syntes det er godt med rødspette.  Men jeg får bare sei og makrell. En tur gjennom og flyndra er der.

 

Nå har jeg delt en av mine innerste drømmer om ekstra utstyr ombord. Finnes du noe annet utstyr jeg ikke har tenkt på som du kan tipse meg om?

 

Er det noen som har en vrimaskin til overs?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...