Jump to content

Kjøpe targabøyle i rustfritt


Spinner

Recommended Posts

Dem har en fin Targe hos SeaSea.se i Sandvika og hos Ilas.no i Oslo .Ligger et par på Finn.no også , men dem er ikke noe fine syntes jeg og svin dyre . Skal ha en targa på båten jeg også , stiller meg i kø'n over inntreserte i targa'n din Sira (sendt deg en IM ) Er kansje noe høy , men går vel fint å kutte av litt kansje ? Er den av 25 eller 30 mm rør ?

 

Tine II

Redigert av TINE II (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Har en liggende som ser sånn ut

 

Takk for tilbudet, men jeg skal forsøke å få laget en litt lavere variant med feste for laterner, antenner osv. Men her er det jo fler som er interessert, så du blir sikkert kvitt den :smiley:

 

www.sofus.no lager greit targabøyle i rustfritt i tigerstaden

 

Flott tips!! De klarer sikkert å mekke til noe i løpet av vinteren-Takk skal du ha!

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

ser det er litt interesse for targabøyler.. har en originalbøyle til scand baltic med hardtop den har vært montert men ikke brukt da kunden ikke ville ha plate til radar på den. komplett med svingbare festebraketter. bredde mellom festehulla er 197 cm. total høyde inklusiv flaggstang ca 140 cm. selve lanternemasta er og leddet og kan legges ned.

https://baatplassen.no/bildearkiv/9/9215/targaboeyle.JPG

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...