Jump to content

Har akkurat kjøpt meg ny båt og må ut i vinden å teste


Fairline 36 Turbo

Recommended Posts

jeg hadde tenkt meg om et par ganger før jeg hadde tatt båten ut i dette været. En ting er bølger og vind når man er utpå, en helt annen ting er når man skal legge til, og det med ny og ukjent båt....

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Link to post
Share on other sites

Meget bra båt,om jeg i all beskjedenhet skal si det selv. Gratulerer! :flag:

 

Du har vel allerede nå oppdaget at båten går svært godt i sjøen. På grunn av akterkabinen ligger motorene forholdsvis langt frem i skroget. Sammen med tankene på utsiden er tyngepunktet derfor lengre forut enn på sammenliknbare båter. Det gir tyngde der den behøves. Samtiig følger skrogets bredde et godt stykke forover slik at bæringen i forskipet er god. Det er dette som er hemmeligheten bak dette skrogets meget gode sjøegenskaper.

 

Skulle gjerne hatt meg en tur utpå selv i dag men har i stedet tilbragt dagen i Det Aller Helligste med filterskift og rengjøring av en Racor-turbin. Helsikes drittarbeid.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...