Jump to content

elwaro 9000, høy pris?


nor star 290..

Recommended Posts

hei er nå på jakt etter ny båt, nå som den gamle er solgt har kikket litt på en elwaro 9000 som står på finn.no en 94 mod med 7,3 v8 diesel med 1000 timer på telleren , båten ser fin ut men synes 750 000 er litt drøyt for en elwaro 9000 , hadde det vært ny motor så kunne jeg forstått det. Nå hva mener dere der ute er det dette man må betale for en slik båt eller har en av baatplassen`s medlemmer en slik for salg

Link to post
Share on other sites

Dette var virkelig en flott båt og den skiller seg jo veldig fra de aller fleste E9000 som er eldre og i andre farger. Ulempen her er jo som du er inne på motoren, ikke altfor godt rykte, kollosalt dreiemoment, bare det kan jo med uforsiktig bruk spise drev til frokost. Ellers er vel motoren også litt usatt for krøll, men mange går nok fint også. Sånn teoretisk skulle jo dette være en steinknuser som ikke ble mye slitt mtp volum, hk uttak... Vanskelig valg, forstår at du liker båten iallefall...

Redigert av bjoris (see edit history)
Link to post
Share on other sites

ja jeg har falt veldig for den båten , hadde vært greit visst noen kunne hjepe litt med hva slags problemer det evt. er med denne motoren eller om det er noen problemer som går igjen på samtlige av disse motorene. har snakket med en som mente at drevet hadde nok røket for lenge siden visst båten hadde vært for tung for denne drevpakken.

fikk tilsendt bilder av den andre med ny kad 44 men den trenger endel arbeid for å bli en pen båt, hele skrogtrekket hadde løsnet flere plasser og alt teaKEN må renoveres så jeg gidder ikke kjøpe meg arbeid

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...