Ip.Content

Logo

Sveriges vestkyst, 201 gjeste & uthavner (NP hamnlotsen)

• Logg inn for svare
2 svar på dette emnet

#1 Lars H. Ikke pålogget Postet 31.01.07 22:51

• KNBF medlem
  • Medlem
I sin tid utga forlaget Nautiska Publikationer i Sverige noen helt utrolige beskrivelser av gjeste og naturhavner på den svenske vestkysten. Dette firmaet er nå gått inn, og disse to bøkene er ikke lenger å få tak i dersom ikke forlaget skulle dukke opp igjen med nye utgivelser.

Jeg har derfor scannet begge bøkene og lagt de ut i PDF-format. De er på hver ca. 20MB. De scannede heftene er fra 1993.

Den Stora NP Hamnlotsen, band 5 Varberg till Lysekil, Gäst & Naturhamnar, finner du her (102 beskrevne havner med detaljkart)
Den Stora NP Hamnlotsen, band 6 Lysekil till norska gränsen, Gäst & Naturhamnar, finner du her (99 beskrevne havner med detaljkart)

Du finner dem også på linksidene til min hjemmeside trudelutt.com under 'Havnebeskrivelser'

Lars H.Post bilde

Redigert av Lars H.: 31.01.07 22:52

#2 Hank Ikke pålogget Postet 01.02.07 15:39

• Medlem
Kjempeflott! Tusen takk Lars! Dette må ha tatt tid å ordne..  :smiley:  Håper jeg får anledning til å besøke noen av disse fine havnene med min gamle Albin i sommer.. Ser ikke bort fra at den lengter hjem en gang i blant!  :flag_sw:

Redigert av Hank: 01.02.07 15:40

#3 Arvid_A Ikke pålogget Postet 01.02.07 20:07

• Medlem
Hei Lars!

Jeg slutter meg til takksigelsen ovenfor!
Denne samlingen var kjempefin!
- og midt i blinken for en som har planer om å innta svenskekysten på egen kjøl for første gang til sommeren!

:sailing:
Hilsen Arvid