Jump to content

noen som vet om trailere tar båt over fjellet?


lilu

Recommended Posts

Hei....Prøver denne tråden å...Er det noen som kjenner til bil frakt med båt over fjelllet?Veldig glad hvist noen kan prøve å hjelpe meg?

 

har ringt nor lines båt og da måtte jeg ha krybbe selv og jeg syns også det var dyrt,kostet 11000kr fra haugesund-fredrikstad?

 

Noen som vet om noen billige løsninger???

 

Det er snakk om en plast snekke, rana 22 fot som veier 1300 kg. Eller noen som kjenner noen i haugesund området som leier ut båt henger som tar så mye som 1300kg???

 

Veldig glad for hjelp,takk på for¨ånd,hilsen lilu :smiley:

Link to post
Share on other sites

Vet ikke om det har interesse, menjeg fikk transportert min Scarab 26`med lastebåt (husker ikke navnet på rederen akkurat nå) fra Grimstad til Bergen for 5000.- Tror ikke du trenger krybbe. De ordner slikt selv. Båten blir lagt på dekket sammen med andre båter som skal fraktes.

 

Alternativet var 9000.- med Royal Transport.

 

Kjenner flere som har brukt dem til båtfrakt.

 

Båten går tur/retur fra Oslo til Mo i Rana.

 

Si i fra om du vil at jeg skal lete opp navn og tlf.

Link to post
Share on other sites

Fikk kjørt en båt over fjellet fra Oslo til Bergen i mai 06. Da betalte jeg kr 8000,- men måtte ha egen krybbe. Båten var en 25 fots seilbåt på ca 2 tonn. masten ble lagt på dekk.

Bilen hadde heller ikke kran så jeg måtte ordne løft selv. Husker imidlertid at jeg ringte rundt til de fleste i Bergensområdet og at dette var det billigste. Grunnen var at de kjørte Askeladden sine båter over fjellet ukentlig, og hadde tom bil tilbake.

 

Firmaet heter KB Transport OS AS og har telefonnr: 56 30 84 11.

 

Ytte god service og var grei å ha med å gjøre.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...