Jump to content

Hvordan reparere løsnet fenderlist?


Patnyg

Recommended Posts

Ja, det kan jeg prøve, varme den opp og prøve og skyve den litt opp, feste litt sika eller tech7 bak.

 

Det ser ut som om den har sklidd litt ned etter en smell. Jeg vet ikke, kjøpte båten med den sånn.

 

skru i en skrue? Fra nederside og dytte den opp mens jeg skrur skruen i skroget? Slik at den løfter seg og blir der?

Redigert av Patnyg (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Ja, det kan jeg prøve, varme den opp og prøve og skyve den litt opp, feste litt sika eller tech7 bak.

 

Det ser ut som om den har sklidd litt ned etter en smell. Jeg vet ikke, kjøpte båten med den sånn.

 

skru i en skrue? Fra nederside og dytte den opp mens jeg skrur skruen i skroget? Slik at den løfter seg og blir der?

 

Ja jeg antar at det er en glassfiberkant som går litt inn i fenderlisten som du kan skru et par skruer i.

Link to post
Share on other sites

Ja, det er det.. Men jeg kan nesten se igjen, ser litt lys i den andre enden, men hvis jeg kombinerer, varmer den litt opp for og klare og forme den og skyve den litt opp, og i tillegg fylle med sika og noen skruer.. hehe. Da sitter den vel håper jeg. For ser ikke så pent ut som den står nå.

Link to post
Share on other sites

Hei

 

Jeg hadde ett lignende problem. Jeg la en håndduk over fenderlisten og helte varmt vann over og lot det kose seg litt. Hadde ikke lyst å bruke varmluftpistol.

Etter dette var gjort var federlisten myk og fin. Tredde den på plass, borret ett hull fra undersiden av fenderlisten og festet den med en syrefast karosseriskrue.

Dett har holdt fint i to år.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...