Jump to content

Hva er det som er inni lekkasjetester for gass?


Hallaron

Recommended Posts

Skal montere elektrisk stenge og åpne ventil for gass i båten, jeg måtte da demontere lekasjetesteren, se bildet. I koppen er det jo en eller annen veske, denne vesken er nå borte da jeg snudde testeren på hodet og vesken rant ut. Noen som vet hva som er inni den, evnt hva jeg kan fylle opp med? takknemlig for svar img_0604lite.jpg

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Link to post
Share on other sites

Mener det er glyserin men jeg har brukt utblabdet frostvæske i mangel av annet. Funker greit det.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

jeg tror nok det bare er å hive på en skvett ja, har ikke noe glykol stående men, det blir en tur om dagen omtrent til Maritim nå for tiden, så jeg får det sikkert der eller på BT

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...