Jump to content

Brukte båthengere til småbåter?


Torcello

Recommended Posts

Nå har jeg brukt mange dager til å søke etter en brukt båthenger på nett. Kan det virkelig stemme at det ikke er til å få kjøpt en brukt henger til en 13 fots jolle? Det er jo litt rart om man må ut og kjøpe ny henger som stort sett koster det samme som båten.

 

Noen som har forslag eller kanskje selv selger en henger?

 

Takk for hjelpen!

Link to post
Share on other sites

Når det gjelder båthengere så gjelder følgende to regler:

 

1. Ikke kjøp brukt!

 

2. Lån aldri bort en båthenger!

 

Sier jeg som har kjøpt flere brukte båthengere (uten at det har vært noen problemer), men ALDRI lånt bort!

 

Sjekket tilfeldigvis idag hva det koster å leie en henger, båt- eller vare, og liten tvil om at man skal ikke trenge en henger mange ganger før kjøpet er innspart!

 

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

for 2 år siden kjøpte jeg en 1967 modell Mjørud henger til Dromedillen min. Ikke noe problem og kjøpe brukt, må bare passe må at hjultrommelene ikke er blitt kjørt under saltvann og rustet vekk.

 

Har også en varehenger vi fikk for 800kroner. Hadde stått i ro med tung last på i 4 år da vi kjøpte den. :crazy:

Etter å ha byttet alt lys, og slått kraftig med en hammer på hjultrommenen så er den så god atte :smash: Kassen er riktignokk pillråtten. Det er til og med piggdekk på den.. :lol:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...