Jump to content

Drevia Lysekil - Volvo penta


Fred

Recommended Posts

Ingen toll, men moms hvis beløpet er på over 200,- (litt usikker på hvor beløpsgrensa går) Et alternativ er å bestille til poste restanse Strømstad Postkontor, å så reise ned å plukke opp selv. Fribeløpet for ting du kjøper i utlandet og bringer med deg er 5-6000,-. Enda en mulighet hvis det er VP deler det gjelder er å bestille via Axelson VP service i Strømstad. Også da må du reise ned å hente selv hvis du vil slippe unna norsk moms.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Drevia trekker fra svensk moms om de sener i oppkrav men da må du betale noe gebyr. De kan også belaste kortet ditt men da må du betale svensk moms + norsk moms. Den svenske momsen får du igjen fra Drevia ved å fakse de kvittering på betalt norsk. Dette tar dog tid. Tok måneder før jeg fikk igjen sist jeg kjøpe noe derfra. Har og sendt meg feil varer to ganger og det er jo litt dumt når det er fra utlandet. Ikke lett å returnere eller får en del ekstra som de glemte første gang. Da kommer det jo gebyr og greier på denne også.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...