Jump to content

Topp service fra leverandør utenfor Haugesund


tebi

Recommended Posts

:flag: Vi er raske til å klage på dårlige leverandører, og det er selvsagt på sin plass. Men jeg synes vi kan rose litt også.

 

Jeg fikk levert ny kalesje for en stund siden. Eteka som holder til i Sveio utenfor Haugessund var oppe og lagde mal og en ny bøyle. Det viste seg at den nye kalesjen hadde litt dårlig tilpassning slik at det ble noen "hengekøyer" i taket. Det ga utslag i lekkaskje.

 

Saken ble tatt opp med Eteka, og noen dager senere var de på plass for å finne ut av problemet. Noen dager senere fikk jeg en Hansentopp for å holde vannet ute til de fikk mulighet til å ta ny mal. Ved neste godvær var de på plass for tredje gang og lagde ny mal. To uker senere fikk jeg ny kaleskje med perfekt passform.

 

Nå har jeg to kalesjer og hansentopp.

 

Alt uten diskusjon, og vederlagsfritt!

Redigert av tebi (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Dette vil jeg si var i overkant av hva som burde forventes. Regner med bedriften her gikk med dundrende tap pga tabbe fra kalesjemåltaker. Er vi tjent med det?

 

Rettferdig løsning burde være at du hadde fått tilbud om å kjøpe den første kalesjen til materialkost + Hansen-toppen til selvkost. Og vanlig pris for den siste kalesjen, selvsagt.

 

(Neida, jeg er ikke kalesjemaker, kunde sånn som deg)

Link to post
Share on other sites

Det er flott Eteka har bedret sin service ovenfor kundene sine :flag: . Selv har jeg nemlig en helt annen erfaring med firamet. De sydde ny kalesje til min fiorrige båt ( Fjord 26 AC ), der passformen ikke var 100%. Jeg måtte den gang holde igjen 25% av kjøpesum, før de tok tak i problemet og ordnet opp. Husker ikke helt i farten hvor lang tid dette tok, men det verserte diverse mailer og telefoner mellom oss, før dette løste seg.

Når jeg skulle kjøpe ny kalesje i vinter, var dette firmaet ikke på min telefonliste...

Redigert av Scand Atlantic (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Dette vil jeg si var i overkant av hva som burde forventes. Regner med bedriften her gikk med dundrende tap pga tabbe fra kalesjemåltaker. Er vi tjent med det?

 

Rettferdig løsning burde være at du hadde fått tilbud om å kjøpe den første kalesjen til materialkost + Hansen-toppen til selvkost. Og vanlig pris for den siste kalesjen, selvsagt.

 

(Neida, jeg er ikke kalesjemaker, kunde sånn som deg)

 

Jeg vil vel absolutt si at vi er tjent med det. Det er nok leverandøren også, på sikt..

Link to post
Share on other sites

Det er flott Eteka har bedret sin service ovenfor kundene sine :flag: . Selv har jeg nemlig en helt annen erfaring med firamet. De sydde ny kalesje til min fiorrige båt ( Fjord 26 AC ), der passformen ikke var 100%. Jeg måtte den gang holde igjen 25% av kjøpesum, før de tok tak i problemet og ordnet opp. Husker ikke helt i farten hvor lang tid dette tok, men det verserte diverse mailer og telefoner mellom oss, før dette løste seg.

Når jeg skulle kjøpe ny kalesje i vinter, var dette firmaet ikke på min telefonliste...

 

Kanskje de har lært av historien din?

Det var i allefall en fantastisk service som Tebi fikk. Hvis dette er blitt den nye service standaren til Eteka. At de retter opp egne feil påen sånn måte. Så vil de nok bestrebe seg til det ytterste å ungå tabber (rent økonomsikt tap), samt at jeg håper de tar kunder fra andre mindre service innstilte kalesjeprodusenter.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...