Jump to content
BW180

Beste båtutstyrs butikk i oslo, bærum/tønsberg, tjøme

Recommended Posts

Cathrine.   
Cathrine.

nå åpner maritim i tønsberg

Bostedskommune: Vestfold, Nøtterøy Båtfabrikat/modell: Gobbi 315 Navn: Gobbiline Båttype: Motor Båtlengde: 31-35 fot Byggemateriale: Plast Kallesignal: LK7390

Del dette innlegget

:båt1   
:båt1

Herholt Andersen i Tønsberg tilbyr god servce litt dyrt men godt utvalg, det de ikke har bestiller de

( jeg får rabat siden jeg er god kunde)

Bostedskommune: Vestfold, Nøtterøy Båtfabrikat/modell: Scand 25 Classic, Sevymarin 11 Navn: Rosanna Båttype: Motor Båtlengde: 21-25 fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Tox   
Tox

Jeg ser fram til at Maritim nå åpner ny butikk i Tønsberg/Sem. Har god erfaring med Maritim i Arendal og Oslo fra tidligere.

Vi trenger en ny båtbutikk i Tønsberg.

Den eneste i Tønsberg nå, er Herold Andersen, og jeg har tidligere blitt betydelig skuffet over den servicen de gir, eller mangel på sådan!!

Bostedskommune: Vestfold, Nøtterøy Båtfabrikat/modell: Scand Atlantic 2007 Navn: Livbaaten Båttype: Motor Båtlengde: 31-35 fot Byggemateriale: Plast Kallesignal: LE4281

Del dette innlegget

TNS   
TNS

Jeg også ser frem til Maritims åpning i Tønsberg. Var innom på moderavdelingen på Stoa her om dagen og de sier Tønsberg blir den klart største og flotteste avdelingen hos Maritim. De åpner i slutten av Februar er planen. :flag:

Bostedskommune: Vestfold Båtfabrikat/modell: Master 820 Båttype: Motor Båtlengde: 26-30 fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

lippert   
lippert
De åpner i slutten av Februar er planen.

Vi nærmer oss slutten på februar, og det er ingen info på Maritims nettsider. Er det noen som vet noe mer?

Bostedskommune: Vestfold, Sande Båtfabrikat/modell: BMB 25 Sport Navn: Klompen Båttype: Motor Båtlengde: 21-25 fot Byggemateriale: Plast Kallesignal: LE9378 MMSI: 258537810 AIS type:

Del dette innlegget

Bartesam   
Bartesam

Enig med ovenstående. Alltid hyggelig å komme til Malfix, og alltid et lurt smil om munnen på den mannen, samt han setter pris på litt sprø kommentarer om ting også. Latteren aldri langt unna :giggle:

Bostedskommune: Oppland, Gran Båtfabrikat/modell: M/K Konvall A. Slaaby Larsen K.havn 1946 Båttype: Motor Båtlengde: 41- fot Byggemateriale: Tre Kallesignal: LA3700

Del dette innlegget

TNS   
TNS

Jeg var innom Maritims moderfilial på Stoa for to tre uker siden og de sa da en "softstart" i slutten av Februar, og offisiell åpning i forbindelse med sjøen for alle messa. Den som lever får se...

Bostedskommune: Vestfold Båtfabrikat/modell: Master 820 Båttype: Motor Båtlengde: 26-30 fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Thorlyn   
Thorlyn
Vi nærmer oss slutten på februar, Er det noen som vet noe mer?

har sett de driver og bygger ut på sem.. ser ikke ut som om det åpner med det første i forhold til bygging. men mulig de åpner en del av butikken.. men ser rimlig tomt ut så vi får bare vente og se :smiley:

Båtfabrikat/modell: JA

Del dette innlegget

lippert   
lippert

Da var annonsen for åpning av den nye butikken i Tønsberg kommet på nettsiden til Maritim.

Torsdag 11. mars

Bostedskommune: Vestfold, Sande Båtfabrikat/modell: BMB 25 Sport Navn: Klompen Båttype: Motor Båtlengde: 21-25 fot Byggemateriale: Plast Kallesignal: LE9378 MMSI: 258537810 AIS type:

Del dette innlegget

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Opprette konto

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn