Jump to content

Beste båtutstyrs butikk i oslo, bærum/tønsberg, tjøme


BW180

Recommended Posts

Hei.

 

Oslo: Malfix i Maridalsveien

Akershus: Aktivmarin AS Åråsen Lillestrøm og TSG Båt og Motorservice AS Strømmen storsenter

 

(lagt til internettadresse for TSG)

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Har shoppe endel rundtom , lite som slår service å prisene hos Sea Sea . Men spørs innimellom hva du skal ha , men er jo lett å gå inn på hjemmesia til den enkelte å sammenligne priser . Værre er det ikke ..........

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Båtutstyrsavdelingen på Maxbo på holmensenteret er veldig innholdsrik og bra butikk :sailing:

Skriver under på den. Det er faktisk bra utvalg. Skulle ha noe beslag/lokk og det hadde de ikke på maritim, mens de hadde plenty på Maxbo :-) Trivelige og kunnskapsrike ekspeditører også, i motsetning til en del jeg har vært borti på Maritim.

 

Maxbo Holmen ligger jo bare 100 meter fra havna på holmen, så er det noe du trenger akkutt er det et bra sted å dra. Sikkert billligere enn marinaer vil jeg tro...

 

Plenen

Link to post
Share on other sites

Malfix i Maridalsveien

Som både Lars H og jeg har skjønt etter for mitt vedkommende nå snart 30 år med båt....så er MALFIX best. Synes det er veldig greit å treffe den samme ekpeditøren hver gang man er innom. Roger har alltid ett og rett svar på alle spørsmål man måtte stille. Dessuten har han også hatt noen båter som han har pusset opp gjennom tidene og det er her han høster alle erfaringene som han deler med oss.

 

Tror ikke du finner ansatte i andre båtutstyrsbutikker som har Rogers/Malfix brede spekter og erfaring.

 

Prisene er det heller ikke noe å si på.....han ligger godt under på det meste. Mye å hente ved kjøp av kartplottere m.m.

 

Mvh Jørgen

Link to post
Share on other sites

Enig med Jørgen, etter et besøk hos Roger Wattum hos Malfix går du ut av butikken med godt humør og et flir rundt munnen uten å ha blitt flådd!

Det han sier på nettsiden stemmer 100%. Ta en tur til ham. Min favorittsjappe!

 

malfix.gif

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Enig med Jørgen, etter et besøk hos Roger Wattum hos Malfix går du ut av butikken med godt humør og et flir rundt munnen uten å ha blitt flådd!

Det han sier på nettsiden stemmer 100%. Ta en tur til ham. Min favorittsjappe!

 

malfix.gif

Lars H.

 

Tiltredes!!

Båter: Rana 460, Askeladden 585 Explorer, Windy 8000, Windy 32 Scirocco, Windy 37 Grand Mistral, Malö 36, Malö 40 Classic

Link to post
Share on other sites

Maxbo på Holmen i Asker og Seasea på Rud i Bærum har akkurat samme katalog! Dog er det en stoooor forskjell - Seasea har svært mange artikler med fast lavtilbud, det har ikke Maxbo. I tillegg har Seasea en god del flere artikler enn Maxbo samt at ekspeditørene på Seasea er mere kunnskapsrike! :yesnod:

 

Maritime på Slependen er jeg fortsatt ikke fornøyd med og nok en gang gikk jeg tomhendt derfra før helgen. Skulle kjøpe to små kulefendere og de endte jeg opp med å kjøpe hos Ole Olsen/Jernia i Lillesand!

 

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

takker for tips!

 

har forresten ødelagt min 12v håndholdte lyskaster som jeg bruker i båten, noen her som har erfaring med denne type lykter og som har et godt forslag til hvor jeg kan få en ny en som er:

*12v

*håndholdt

*så kraftlig som mulig (synes ingen av de som heter "tusenmetere" kan sies å være det..

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...