Jump to content

Restaurere Bonanza 28, trenger bilder og inspirasjon.


nilson

Recommended Posts

  • 1 år senere...
  • 5 år senere...

Heisan, der var det liv alikavel....og godt var nå det....velkommen tilbake  :-)   Koffer nytt navn.

 

Eg har prøvd å finne ut om denne båten kom som både halvplaner og helplaner. Det e ivertfall dette noen folk snakker om når de referere til Bonanza 28, og så har du de som sier det stikk motsatte....at alle skrogene til denne båten var helplanere. Eg e i grunnen litt nærmere mysteriet nå, ikje heilt i mål...men et stykke lenger tror eg eg har kommet. Eg tror at de som refererer til båten som en halvplaner ikke har stor nok motor i båten til å få den opp i plan, og derfor tror de at båten er en halvplaner, men så er det egentligt ein helplaner de har, men med for liten motor.... snakka om forrvirring. Ka skrog har du  :-)

 

Det var jo synd at det stoppet opp med prosjektet ditt, noe som dessverre skjer med mange andre prosjekter som startes også.

Men nå er du  igang igjen og jeg er sikker på at det finnes mange som følger spent med videre, ivertfall gjør jeg det.

Jeg ser frem til neste oppdatering....Lykke til videre...det er alltid spennendes å følge med på Restaurering av gammle båter.

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Ikje gje opp. Sett deg ner og slapp av med ein kaffi og prøv igjen. Går det fremdeles trekt, drypp då någen dråper trønder medisin oppi koppen, då pleier det å gå likare, Og så les denne linken ein gang te.

 

https://baatplassen.no/i/topic/96401-hvordan-legge-inn-bilder/

Redigert av Onkel Lars (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...