Ip.Content

Logo

Tips om bra CO-varsler?

• Logg inn for svare
22 svar på dette emnet

#21 alidal Ikke pålogget Postet 03.02.12 13:19

• Medlem
Hvorfor ikke kjøpe denne? Kombinert røyk/co
Jeg har den, men har ikke testet co alarmen, men røyk fungerer i alle fall!

#22 Knert1 Ikke pålogget Postet 05.02.12 15:42

• Medlem
Vi monterte denne kombivarsleren fra Flak denne koster 995.- og vi sover i hvertfall tryggere ombord nå. Selv med Eberspächeren på. :thumbsup:
Denne er forsynt fra lighterkabel 12V, tok å klippet av denne lighterpluggen, etter å ha kontrollmålt + og -, og koblet denne inn på egen sikring i båten. Monterte selve varsler på laveste punkt i båten, inne i den ene lugaren.
Og jeg må jo reagere litt på at alt skal være så "utrolig billig", er det ikke bedre å bruke penger på noe en vet funker????
Litt kjipt å vite at en sparte 300,. og noen våkner ikke opp... :thumbsdown:

Redigert av Knert1: 05.02.12 15:49

#23 Arild81 Ikke pålogget Postet 05.02.12 19:46

• Medlem

Vis innleggKnert1, på 05.02.12 15:42, skrev:

Vi monterte denne kombivarsleren fra Flak denne koster 995.- og vi sover i hvertfall tryggere ombord nå. Selv med Eberspächeren på. :thumbsup:
Denne er forsynt fra lighterkabel 12V, tok å klippet av denne lighterpluggen, etter å ha kontrollmålt + og -, og koblet denne inn på egen sikring i båten. Monterte selve varsler på laveste punkt i båten, inne i den ene lugaren.
Og jeg må jo reagere litt på at alt skal være så "utrolig billig", er det ikke bedre å bruke penger på noe en vet funker????
Litt kjipt å vite at en sparte 300,. og noen våkner ikke opp... :thumbsdown:

Vel disse fra first alert selges av NAF og andre div brannvernutstyrs butikkene. Og disse koster ca 600kr i norge og i USA underkant av 200kr om du er heldig.
Tviler det er noe forskjell på de amerikanske og norske utgavene, utenom CE-merket.