Sitat
Det ideelle er plass i Korsvikkilen, men prisene der inn kan en bare le av. Hørte en som nylig solgte plass der til 160.000
Apropo dieselpriser: Har også fylt på Flekkerøya som har vært desidert billigst, men fikk nylig tips om at Hydro/Texaaco har en pumpe på Kai 6 i byen der en også får veldig billig diesel- vel og merke om du skaffer deg et truck-kort. Det skal jeg sjekke ut nærmere når jeg får tid. Noen av dere som har hørt om dette?
Hei.
Du må skille mellom Korsvikkilen og Søylekilen når du skal sammenligne priser. Korsvikkilen er kommunal og Søylekilen er privat.
Kjøpte du båtplass i Korsvikkilen (av kommunene) i feks. 1985 betalte du kanske bare 5.000,- Når du selger i 2004 får du bare igjen 5.000,- Basta. Nemlig det kommunen kaller for innskudd. Men kommunen selger plassen din videre for ca. 50.000,-

Kjøpte du plass i Søylekilen i 1985 og betalte den uhyrlige pris av kr. 25.000.- kan du idag selge for ca. 150.000,- Og pengene er rett i lomma.
Båtplasspriser er så mangt.
Og med disse priser regner jeg med at Lars H. holder seg langt unna Sørlandet. (Ref. hans tidligere utblåsninger mot alt som smaker av Sørlandet)

Han får til nød passere (men vi skal være på vakt- du kjenner til Odderøya kanonene) når han emigrerer til Stavanger igjen når han går av med pensjon. Håper ikke det er så lenge til

KAT