Jump to content

Ny Bavaria 46


mhemil

Recommended Posts

Slett ikke værst denne.... spennende design etter mitt syn..

b46bmw.jpg

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Synes den så litt stutt og klumpete ut, etter min smak.

 

Lignet hvertfall ikke på noen av de eksisterende Bavariaene...

 

Klarer ikke helt designen på bildene. Minner om en kryssning mellom et tidlig utkast av en designstudie og badekarbåt for babyer. Baugpartiet har noen merkelige linjer...

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

At BMW Group har vært med å designet den gjør det jo ikke akkurat feil.. :yesnod:

Spørs hvad BMW har sett fingrene i. Kannskje de blir stor fare for å noet for feil ute på vannet og redningsbilen bør komme og hente den greia. Har sett mange av nyere BMW ute i veikanten på de siste...!

Link to post
Share on other sites

Ja dette så litt spennende ut, endelig noen nye linjer. Håper at de nå fortsetter med nyutvikling på hele fronten, jeg liker nå de nye cruiser seriene og jeg da, bortsett fra en del løsninger, men designet er fint syntes jeg. Som noen påpekte så er det litt Marex preg over båten, flotte saker, ønsker meg nå også en skikkelig vestlandverson også da. Jeg tar som er selvfølge at kvalitet og sjødyktighet er like god som den alltid har vært.

 

Stå på Bavaria, jeg er med.

Link to post
Share on other sites

Spørs hvad BMW har sett fingrene i. Kannskje de blir stor fare for å noet for feil ute på vannet og redningsbilen bør komme og hente den greia. Har sett mange av nyere BMW ute i veikanten på de siste...!

 

Hehe, jeg har nå kjørt BMW i alle år og har aldri hatt noen problemer som har gjort at jeg har måtte stått i veikanten. Slitedeler har jeg riktignok byttet, men det tror jeg skal være det også. Har nå en fabrikkny bil og finnes ikke feil. Skal også kjøpe meg en 540i nå og krysser fingrene for at dette bilholdet også blir like smertefritt.. En BMW til sjøs og en BMW på land sier jeg ikke nei takk til. Kjør på B(MW)avaria.. :wink:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...