Tine III, på 03.01.09 10:46, skrev:
Kjempe greier det kua , men blir den luka så stor som det ser ut til ? Skal være sprek skal du ha opp den , men du handler vel lukeløftere tipper jeg . Kjempe greier ,veit hvor jeg skal reise om jeg skal ha gjort noe snekkerarbeid .
Tine III
Den er delt i to. den er ikke så store som orginal lukene.
De er kappet litt inn slik at de kan løftes opp uten å komme i komflikt med innredningen!
Tine III, på 03.01.09 15:29, skrev:
Kua setter vel på noen el-lukeløftere han vel , så går det av seg selv ;) Neida men som dere sier så er det jo greit med flere luker av mange grunner , men kan jo være greit en en stor luke også . Vi venter på flere bilder nå da ,vært masse helligdager nå .Så du har vel fått gjort masse greier ?
Tine
Lukeløftere blir det men elektriske vet jeg ikke!
Penga renner fort om dagen! Har akkurat fått ett par paller med utstyr som står på marinaen.
Camilla 1150, på 03.01.09 17:07, skrev:

Stå på Markus! Dette blir bra!! Husk at du må få lakert før påske... for da kan det fort bli noe søl på den nye dørken.....

Trenger ikke lakere jeg for jeg har ikke penger til å drikke i påsken etter dette, så jeg skal bare bort til mafian å snylte! ha ha
Astor, på 03.01.09 17:46, skrev:
Ligger dere innefrøset i Sætrepollen?
Skulle vel hatt litt isbryterhjelp da tenker jeg?
Du er vel ikke kjøreklar før til påske?
Godt nytt år!
Ja det er litt is men det er gjestebåter på marinaen så det er råk.
Du får svinge innom å bryte litt is en gang i blandt så vi kommer oss ut til påske!
Båten skal være ferdig til påske, hvis jeg får alle puter å sånt da! Har sakt jeg skal på ferie da så regner med at det er i orden!
Har Dere hatt en fin båt jul?