Så var det montering av diodelamper.. Disse er herved døpt om til Heroin lamper. Abbor'n kom på besøk og han kom med forslaget.. Det er jo ærlig ikke godt lys. Det lyser knall blått. Startet i akterkabin i senga til fjortissen.. Den gamle lampa lyste varmt og fint og brukte sine 10W
Byttet ut med Heroin lampe
Jeg ble så skuffet over det lyset, Det lyste omtrent ikke i forhold til den gamle lampa og det ble bare et blåskjær... men bare for å se hvor du er i båten er det greit nok..så foran over kjøkkenet lot jeg den gamle sitte med 3x10W og satte heroinlampa siden av... Pent ble det og praktisk
Lampettene lyste om ikke annet mye bedre så dem skal jeg montere på bøylen siden av lampa over førerplassen. Men jeg lar også den lampa sitte der.. takke meg til å bruke noen amper mer enn å ha doplamper rundt i hele båten. Ble rett og slett skikkelig skuffa.

Dette ble snygt
Abbor'n er enig.
Etter en vellykket start av den lage mat maskinen som jeg ikke husker navnet på ble den montert i kjøkkenavd.
Her sitter jeg i akterkabinen og ser fremover.. god plass for 2 voksne å ligge på 1,90. Kan ligge helt utstrakt. Køyene strekker seg innunder benkene baki.
Her er det tatt bilde i fra mittskips , nordover i mot aktre sønndekk. Rene skjørøver skuta..
Nå blir det noen dager til neste gang igjen... for nå er det håndball , bandy , bebissbvømming og full pakke noen dager igjen så nå blir det stillstand. Men føler at ting hjelper på nå. Fant frem kalesjen i sta. Den er fette ny og gleder seg til å bli satt på..
Plan for neste økt er å gjøre ferdig kabling. Alle 7 skroggjennomføringene... helt utrolig at det går ann på så liten båt... skal få nye slangeklemmer og gåes over.. Flere burde vært byttet men det for bli neste år. Olja skal byttes noen ganger til og jeg bør finne på løsning med noe dregg opplegg bakpå og ei tau kasse.. vil ikke ha det klinet oppi båten. Festet til laterna foran må jeg også ha av da det var gammel tørr sika rundt den som var moden for utskiftning. Venstre vindusvisker fungerte heller ikke og cd spilleren må kobles.
Det blir vel freddan det da tenker jæ.