Hva mener folket om valg av sted? Selv så holder jeg en knapp på havna til båtforeningen. Uten å vite det sikkert, vil jeg tro at det er enklere å plassere en del gjestebåter her enn i Heksus havna. Videre er det kort vei til Kroa, for de som ikke har alt de trenger i båten. I skrivende stund er det usikkert hvordan tilgang til do og dusj er for gjestebåter i Heksus havna, men dette vil jeg tro er kurrant i havna til båtforeningen. Jeg synes også at uteområdet er best hos båtforeningen med flere grøntområdet. I Heksus havna er det liksom mer steinete og "ugjestmildt".
Stemmer derfor for at vi legger treffet til havna til båtforeningen. Enig? Uenig?
Det har ikke kommet inn nye kommentarer angående tidspunkt. Skal vi beslutte her og nå at vi legger treffet til 26. - 27. juni?
Hvis det er enighet om havna til båtforeningen, har du mulighet til å sjekke litt rundt praktiske forhold, som du nevnte, Hebbe? Kanskje spesielt dette med tilgang do/dusj - er dette åpent og tilgjengelig døgnet rundt? Strøm og vann?