Jump to content

Ryddesalg hos nye Scand, inkl. telefonnummer


Schierna

Recommended Posts

Jeg bor rett borti gata fra Scand. Kanskje jeg kan stikke bort en tur og sjekke...

 

Hadde vært gøy å sett verkstedet fra innsiden uansett. Vet du når salget starter? - og om det er på Scand sitt produksjonsområde?

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

Jeg var bortom i stad, og det står ingenting på porten deres heller. Den var også låst, så de er nok ikke på jobb i dag - rart...

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

Jeg skulle svært gjerne hatt tak i en ny dreggkasse (heter de det...). Ihvertfall den kassa som står på babord side på badeplattformen på nye Balticer. Har en 2000 mod. med den alt for store kasse.... Bor for langt unna til at jeg reiser nedover, men om noen skal innom så.....

Link to post
Share on other sites

Jeg stikker sikkert innom i morgen. Bare fordi jeg er nysgjerrig. Kan jo be om en inventarliste og legge den ut her ;-)

 

Samt tlf som dere kan ringe for å bestille...

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

He he... Når åpner de dørene mon tro...? Kl 10?

 

Er ikke det et naturlig tidspunkt å åpne for et slikt salg en lørdags morgen?

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...