Jump to content

Kjøpe store menger 2-takt DFI-olje (Direct Fuel Injection)


KenBjork

Recommended Posts

Hei.

 

Tenker her på DFI 2-takst oljen som brukes på Mercury Optimax, Tohatsu TLDI, Evinrude E-Tech....

 

Noen som vet om det er mulig å få bestilt eksempelvis 200liters-oljefat med DFI-olje noe sted? (utenlands/innlands)

Istedet for 4liter kannene som forhandlere har. Dog kan kjøpe en pall 4litre også.

 

Her ligger vel prisen rundt 300.- à 4 liter, mener jeg å huske fra i vinter en gang.

I USA selger de fat på 55 gallon (ca 208 liter) og da havner de på ca 20kr literen.

 

 

Mvh Kenneth

Redigert av KenBjork (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Eks helt ned på denne siden her: http://www.domo-online.com/mercury

55 GALLON DRUM OF MERCURY OPTIMAX/DFI 2 CYCLE O/B OIL Sale Price $1,373.67 (ca 9.008.- NOK)

 

Slik kunne jeg tenk å kjøpt. Ikke for å selge videre for å tjen penger på det, men for å anskaffe rimeligere til meg selv og bekjente eller BP folk.

 

Noen som er på http://baatportalen.net og evt kjenner til medlemmet 'eriho'?

Ser via google at det er en tr.heimer som har tenkt på samme i aug 2006. Men vet ikke om det ble gjennomført.

Om noen er der inne, send han en im og spør han for meg.

Redigert av KenBjork (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Ser eriho er medlem her, dog det er lenge siden har var her inne.

Er ikke mye kontakt info og finne på han.. kanskje du har en mulighet å få tak i medlemmet og tipse han Ingar?

Redigert av KenBjork (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...