Jump to content

hylse\hylserør pluss mye mer.....


kipp36

Recommended Posts

Heisann!!noen her som har snøring på hvordan man får ut hylse røret????har fått lekasje i stevnflensen som går mot hælen på båten.Har kommet så langt som at akslingen er ute,boltene til flensen\stevnlageret er ute,pakkboks fjernet.Altså det jeg lurer på er om selve røret er løst både mot stevnlageret og mot innvendig flens for eks.Hakke lyst til og sette igang med rørtanga før jeg har sånn någenlunde peiling på hvordan denna suppa er satt sammen.Hvorfor er boltene til stevn flensen i messing??kan man bytte ut disse med syrefast\a4 bolter uten at det blir tæring osv???Noen her som har peiling\erfaringer de vil dele med en fortvila,stressa,uviten båteier????mvh christian

Link to post
Share on other sites

takker så meget,tror jeg har funnet ut noe.Men lurer litt på hvem kobbling jeg har mellom aksel og gir,har desverre ingen mulighet til og ta bilder,men du kan si den ligner litt på koblingen på en bil,omtrent som en hardyskive med andre ord.Er dette en gammel form for centaflex kobling tro????

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...