Jump to content

400 liter bensin rett i skutebunn


Pelle Parafin

Recommended Posts

nei det skjønner ikke jeg heller..

her er det en anonym kar med en nimbus 230 som har klart å fylle opp båten sin med bensin.

vi har ett medlem her inne som nettop har kjøpt seg en nimbus 230.

navnet på han er my tax.det jeg da formodentlig lurer på er om det er han som her har lagt egget.,skjønner?

 

enkelte må ha det inn med teskje... merkelig at det skulle være så vanskelig og forst :crazy: å

Link to post
Share on other sites

Det er det verste....nest verste ihvertfall :cheers:

 

Når det gjelder kveruleringen min, så skal jeg være ærlig nok til å tilstå at jeg lurte oppriktig på hva "my tax" hadde med en bensinlekkasje å gjøre.

Når det kommer svar som at jeg trenger å få det inn med teskje etc.. så blir jeg liksom litt lei.

 

Tenker på en 15-16 års gammel gutt som hadde kjøpt seg en båt ifjor, som hadde diverse spørsmål rundt denne.

Beauty of Aqua fikk liret av seg hvor stygg båten var og .... ja jeg husker ikke alt og jeg tror vel tråden ble slettet av moderator også.

Jeg har stor respekt for guttunger som har en hobby og har vilje til å sette istand gamle ting båt/bil whatever..

 

Synes kanskje Beauty of Aqua har en tendens til å komme med litt sleivete usaklige kommenterer, men for all del..kan være at jeg har litt for stor empati med de som sitter med et problem som de søker hjelp for her inne på BP :cheers_wine:

Så jeg ønsker Beauty of Aqua og alle andre her inne en god sommer :sailing:

Link to post
Share on other sites

Uansett ble bensinen fjernet på en bedre måte enn den gang en lokal meget profilert slagkraftig idrettsutøver og hans far hadde samme problem. De fant fram støvsugeren som kunne suge både vått og tørt. Lang historie kort, det som var igjen av skroget stod på Vikings inntauingstomt i Stavanger...

 

Kjetil S

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...