Jump to content

Reparasjon\ oppussing GH 11


henningb

Recommended Posts

Har handlet meg en GH 11 og driver å pusser litt på den. Den har dobbelbunn og forrige eier har bårt et hull i denne !! Hullet er på størrelse med en lillefinger og hvordan tetter jeg dette best mulig ?, området rundt hullet er 100 %

 

Den har også hatt en reparasjon en annen plass rett over vannlinja. Dette er veldig ujevnt og jeg vil fikse på det. Kan jeg bare pusse det ned og sparkle oppå glassfiberen \ gelcoaten som er der ? OG hva er rekkefølgen for produktene man reparere rmed ??

Redigert av henningb (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hullet er på størrelse med en lillefinger og hvordan tetter jeg dette best mulig ?, området rundt hullet er 100 %

Du kunne jo montere i en flat bunnplugg i for eks messing, da er hullet tett omgående det, og det kan benyttes som tappehull/kontrollhull (når båten ligger med bunn i været) om det kommer inn vann i dobbeltskroget. Husk godt med sicaflex ved eventuell montering av slik plugg. Tetter man ikke et slikt hull inne i båten vil man få vann i dobbeltskroget om det kommer vann i båten.

[Moralens glade vokter!]

[Vinner OT-forum entusiast 2010]

[ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ]

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...