Jump to content

Båtrelaterte nyheter i media. (kun linker, ingen diskusjon).


880

Recommended Posts

  • 1 år senere...

Har ikke rukket å snakke med dem enda. "Oleana"  har (hadde) plassen ved siden av plassen ved siden av i havnen.

 

Godt å se av avisen at det gikk bra med folkene. For to dager siden så jeg fotsålene til båteieren, det så ut til at han lå med hodet ned i maskinrommet og arbeidet. Det kan godt hende at man finner ut at noe var gjort galt, men for meg er det viktige at han beholder pågangsmot og ikke gir slipp på båtgleden.

 

Da vi forliste for et år siden, gikk vi og spiste en bedre lunsj (jeg spiste, kone og barn pirket i maten). Vår konklusjon var at det er folk som lever av å lage båter, mens helse og liv til dem som er i båtene er uinnløselige.

Link to post
Share on other sites

Ifg. artikkel i dagens Aftenposten:

 

Advarer mot å stole blindt på GPS - http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/ar...ticle813399.ece  

 

Bilde Inspeksjon. Generalsekretær i Kongelig Norsk Motorbåtforbund Jan H. Syvertsen (t.v.) inspiserte broen på den 34 fot store båten til Per Jan Holbye. GPS og kartplotter var satt ut av spill, om det var støy eller antennebrudd, var fortsatt et mysterium etter flere dagers tester av utstyret om bord.

 

FOTO: FRODE PEDERSEN / AFTENPOSTEN

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...