Jump to content

1992 Yamaha 70hk begynner å fuske etter noen minutter


Shakespeare mustang

Recommended Posts

Hei, har et lite problem med min "Yamaha 70, 3-syl(92/93.mod)

 

Når den får litt turtall og har gått et par minutter begynner den å fuske no veldig sad.gif

 

jo mer gass jeg gir jo mer fusker den, og om jeg kjører den på fullt en stund dabber bare motoren ut selvom jeg gir full gass.

 

hva kan være galt? confused.gif har skiftet plugger og bensinpumpe, kan det være problem med coil? eller kanskje en av forgasserene?

Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Yamaha fusker. For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum'
Link to post
Share on other sites

Har renset helt frem til gasserene .. ny bensinslange, nippelen på motoren er renset, byttet bensinpumpe som sagt og filteret ser bra ut, så burde ikke være no der. ligger jeg i masjfart går den greit med lugger litt :sad:

Link to post
Share on other sites

Det som er litt rart er at etter den dabber ut og ikke vil få no turtall, lar jeg den gå på tomgang eller sakte fart i et minutt og da fungerer den igjenn, men så dabber den fort ut :confused: er jo som om den ikke får bensin eller noe, men skjønner ikke hvor problemet ligger

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...