Jump to content

Mercruiser mekaniker akershus / østfold


lasseolsen

Recommended Posts

Hei, jeg skulle gjort noen småjusteringer med motoren min, Mercruiser 4,3 l EFI og har idag ringt rundt til bla Fuglevik båt, nesodden marina og Brinchman i Moss. Ingen har tid før langt ut på sommeren(må være gull og drive service på båt!). Kjenner du til noen som er kyndig, eller er du god til og skru selv og klar for en liten jobb? Justering/rep/bytte av "shift interrupter", justering av tomgang, rep av rpm-teller. Holder til i SON.

Link to post
Share on other sites

Det kan jeg ikke si ja eller nei på altså.

 

Men ofte hører jeg om at Petter har vært både her og der så jeg antar det. Han har fortalt at han har hentet båter, bla i Fredrikstad tror jeg det var, og kjørt den sjøveien oppover.

 

Så kanskje de gjør det ???

 

 

Ta en tlf til Petter eller Heidi i morra og hils fra Tore med Nordkappen (kjøpte den fra dem) og si at jeg har en utroolig digg ferie med båt og fiske, og litt øl :cheers:

Link to post
Share on other sites

Det kan jeg ikke si ja eller nei på altså.

 

Men ofte hører jeg om at Petter har vært både her og der så jeg antar det. Han har fortalt at han har hentet båter, bla i Fredrikstad tror jeg det var, og kjørt den sjøveien oppover.

 

Så kanskje de gjør det ???

 

 

Ta en tlf til Petter eller Heidi i morra og hils fra Tore med Nordkappen (kjøpte den fra dem) og si at jeg har en utroolig digg ferie med båt og fiske, og litt øl :cheers:

 

 

Da var det prøvd. Måtte ta med meg båten og komme dit :diving: . Litt trøblete føler jeg. Noen andre tips på gode mekanikere???

Link to post
Share on other sites

Prøv SP Motor og marineservice i Fredrikstad. Han har over 30 års erfaring og er veldig hyggelig. Han kjører servicebil, men om han har tid er jo en annen sak. Du er jo litt sent ute også da...

 

Skal prøve han også. Uforutsette problemer med motor kan nok ikke klassifiseres med og være sen ute. ;-)

Link to post
Share on other sites

Nei, det er jeg selvsagt enig med deg i. Jeg siktet da til service og reparasjoner man har visst om at kommer helt siden forrige sesong. For min del ble båtpussen sen i år, så det ble sjøsetting først i går. Ikke fritt for at det er behov for litt service der også ja... Durer inn til byen i morgen for å få meg en ny varmtvannsbereder, blandebatteri til dassen og nye viskerarmer. Og så blir det å gå til med vinkelsliper og kutte vekk batterikasse for å gjøre plass til de nye batteriene. Håper jeg slipper unna med å kjøpe deler, ikke lett å få proffhjelp på kort varsel nå om dagen.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...