Jump to content

Sea Ray båt, hvor mye bør jeg by?


HiMi

Recommended Posts

Vurderer å kjøpe en brukt forfallt Sea Ray med en Mercruiser motor. Planen er å pusse opp denne for å ha til vannski/ wakeboard kjøring, da snekka, seilbrettene eller kajakkene egner seg til dette :nonod:

 

Båten er av type daycruiser på ca 17-22 fot eller større, vanskelig å si. Men finner ingen bilder av tilsvarende båter eller noe info om denne båttypen. Spørsmålet mitt blir da følgende, er det noen som vet om det finnes en oversikt over disse båtene, og evt hvor jeg kan finne dette?

 

Har ingen bilder av båten, men skal prøve å forklare så godt jeg kan. Båten er hvit, med en grønn stripe. Den har hvitt, blått og lysegrønt int. to stoler foran, samt en benk bak som er delt i to av en slags pute. Bak akterbenken befinner det seg et lite soldekk med motor under. Nåværende eier mener båten er ca 96 mod. men er ikke helt sikker. Under fordekk befinner det seg et lite stuverom, men dette er fullt av vann, da båten gar ligget på land i over 2 år uten lensing eller havnepresenning.

 

Det er ingen vinduer på båten, men bare en liten del av toppen som er markert sort som en slags markering på vindskjerm. Alle stoler, puter ol. er gått opp i sømmene, så dette må trekkes opp. Noen som har erfaring med pris på dette? Skroget er ellers helt og relativt bra, men båten har tidligere vært under vann, motor starter og går, men må justeres forgasser på og skifte av kamaksel.

 

Hvis noen kan hjelpe meg å finne info om disse båtene, vil jeg bli takknemmelig, da jeg ikke vil betale alt for mye for en båt som i utgpunktet ikke er sjøklar og medfører en del jobb.

 

Båten er lik denne, bare ikke samme farge på int.

http://www.ablboats.com/details.php?id=82349

Redigert av HiMi (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...