Jump to content

Kobling av utrekksbryter


Pusburger

Recommended Posts

Har en totrinns utrekksbryter som jeg ønsker å bruke til en vindusvisker som har to hastigheter, og som går tilbake i hvilestilling når man stopper den. Har forsåvidt koblingssjema til viskeren, men sliter med bryteren. Dette er altså en totrinns utrekksbryter levert fra Flak.no, men de har ikke noe koblingssjema til denne. Denne informasjonen som står på bryteren sier meg heller ikke noe. Den har fire poler som sier: Bat, Anc`r, Bow og Lites. Er det noe som har vært borti denne før, evt. koblet en slik? Hadde vært kjempe om noen kunne hjelpe meg med dette.

Link to post
Share on other sites

Takk for tips. Har i grunnen brukt den metoden. Ble litt rot, ettersom det var fire poler, noe som jo virket litt rart med bare to trinn. Imidlertid viste det seg at den ene polen sansynligvis bare er for å holde liv i lyspære etc. Har nå fått det koblet, og alt funker som der skal. Er et helsikes rot i ledningene på den båten, så skal vel bli rimelig god på den elektroen før jeg blir ferdig, hehe.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...