Jump to content

Hvor få monteringsplate til å dekke hull og montere nytt utstyr i


nordan family 27

Recommended Posts

Vurderer å ta ut et gammelt instrument, og installere noe annet i stedet. Vet det finnes slike monteringsplater til å dekke over hullet, og monetere nytt i - det er allerede benyttet andre steder ved instrument-bordet. Men hvem fører et godt utvalg i forskjellige størrelser av slike svarte og matte plastplater? Nå har jeg spurt på biltema og lignende, men det var tydeligvis feil sted. Hvem har dette?

Link to post
Share on other sites

  • 5 år senere...
  • 2 år senere...

For en tid tilbake km jeg over en butikk med slike plater som nevnt over i en masse ulike størrelser. Kjekt, tenkte jeg. Med slikt utvalg kan jeg finne akkurat det jeg trenger. Men så har det jammen meg gått så lang tid igjen at nå husker jeg jo ikke hvor det var (argh!!!).

 

Noen andre som har notert seg slike monteringsplater, deksler, "pynteplater" eller hva man kaller dem?

 

Har i perioden over denne tråden lakkert et par plexiplater fra Biltema, og det blir egentlig ganske fint det også. Men jeg ønsker meg fremdeles et lite lager av slike plater

Link to post
Share on other sites

Fikk for noen år siden en glassmester til å lage meg noe lignende. Han hadde flere forskjellige plast plater liggende. Husker bare han nevnte acryl og flere andre typer. Om det var unntaket at nettopp denne glassmesteren hadde dette liggende, vet jeg ikke. Men kanskje verdt et forsøk. 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...