Jump to content

Tidevannsstasjoner


Baffin

Recommended Posts

Har lastet ned et program som heter Nawionics Norway på Iphonen min og det har Sjøkart over hele Norge...

Meget bra programm foresten kostet kun 139,- billigt for sjøkart over hele Norge

Det er en del tidevannsstasjoner(merket T på kartet) i disse strømmene feks denne i Vatlestraumen.

Når man går inn på T så får man opp Flo og fjære en uke fram i tid....

Viser har fra Vatlestraumen utenfor Bergen.

 

Noen som vet om disse Tidevannsstasjonene finnes på nettet et sted???

 

Kunne vært kjekt for å finne steder med mye strøm...

Har tatt et par screenshots for å vise....

 

IMG_0231.png

 

IMG_0232.png

Link to post
Share on other sites

hmmm ser den er vekke fra appstore nå ja.....

Kommer sikkert snart tilbake, funker iallefall meget bra litt vanskelig å planlegge over lengre avstander da det må zoomes en del men til småturer så er det veldig greit å ha kartplotter til 139,- hvis man ser vekk fra kostnaden på telefonen da :yesnod::yesnod::yesnod:

Link to post
Share on other sites

Nettopp, giret meg skikkelig opp her for det virket jo som greit og enkelt. Ser de har "splittet opp" Norge i flere kart, så det er nok Skagerrak jeg skal ha da. Kjøpte den nå, til en pris av 279,- men det er uansett billigere enn en ny kartplotter. :smiley:

 

Beklager at jeg kuppet tråden din. :smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...