Jump to content

Lukka turbåt til max. 200.000


ut mot havet

Recommended Posts

Planlegg å skifte ut snekka, er på utkikk etter ein lukka båt ( plast ) min. 25 fot. Bør ha ein marsfart på min. 8 knop.

Er villig til å betale max. 200.000kr.

Kva gir mest for pengane? Summer Dream ser ut til å vere ein grei båt. Er det nokon som har andre gode forslag? :sailing:

Link to post
Share on other sites

Var og prøvde den Summer Dream som lå på Finn til 175.000,- her i Hordaland nettopp.

 

Likte båten godt, men med 3 alvorlige ankepunkter.

- Ekstremt mye støy i kabinen ved normal gange - kommer til å bli ør i hodet kjapt.

- Sur dieseleksos seg opp mellom gummibåt og hekk og veltet inn over akterdekket ved oppstart.

- med ca. 130 hester gikk den maks 12.5 knop og skuflet unna mye vann og lagde mye bølger.

 

Foreløpig er Halco 29 min favoritt og har og prøvekjørt en Halco 26, men den hadde kun 2 køyer i forpigg og 1 køye i salong.

Salongen er noelengre på 29 enn på 26, men som kombinasjon og med et godt selvlensende dekk, så er nok Halco 26 et godt valg !

 

Viksund 825 DS likte jeg svært godt,men ble solgt for 340.000....

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...