Jump to content

Får ikke tilå lime fast Quick davits på gummibåten


-Maja-

Recommended Posts

Kjøpte et sett Quick davits til vår PVC-gummibåt. Jeg fikk med meg gumplast 77-lim med en liten flaske herder. Fulgte bruksanvisningen på limet (som forøvrig var tysk). Får det ikke til å feste på pad-en! Limet sitter som F.... på båten, men ikke i det hele tatt på paden... noen som kan gi meg tips??

Link to post
Share on other sites

Det virker som levererandøren har noe å svare for! Ser i deres monteringsanvisning for snap davits at det er et annet lim enn "gumplast 77".

Kunne vært greit å vite hvilket type lim Gumplast 77 er?

 

Når vi nå har fått undersøkt litt, viser det seg at vi ikke er de eneste som har strevd med denne typen daviter. Flak har nå sluttet å levere disse (!!) og gått over på en annen type. Vi tok så kontakt med selger, som kunne bekrefte dette (...hvorfor selge noe man veit man får i retur??...). Vi har nå fått byttet til annen modell, og har kjøpt et annet lim som visstnok skal være bra... Prøver igjen :) :flag:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...