Jump to content

Er Kubota en mye brukt båtmotor?


Mysigt

Recommended Posts

Dette er gode motorer. Japanske industrimotorer som det leveres marinisering til fra ulike produsenter. Går meget pent, kvaliteten er også svært god.

Siden denne motoren er ferskvannskjølt, vil jeg tro den har et langt liv foran seg.

Motorene sitter i alt mulig rart, Truck, Skurtresker, Gravemaskiner, Gressklippere, osv osv.... Nogva Nanni båtmotrer er vel kjent for de fleste som en god motor, disse har Kubota blokk.

[Moralens glade vokter!]

[Vinner OT-forum entusiast 2010]

[ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ]

Link to post
Share on other sites

HVEM som mariniserer en motor er jo ikke avgjørende for motorens levetid. Så lenge tepraturene er greie, og slik som på bildet ser jo alt ryddig og greit ut. Kubota er jo en helt kurant motor som står i haugevis med gravemaskiner og annet anleggsutstyr. Ved nærmere ettertanke, kan jeg ikke huske et eneste havari på en slik motor. :smash:

Men dette er ikke siste "høy-tek" men heller trofaste slitere av enkel og grei konstruksjon som du kan stole på. :wink:

Jeg hadde sett det som et pre med en slik motor, dersom valget stod mellom fler båter av samme type....

Link to post
Share on other sites

"Jeg hadde sett det som et pre med en slik motor, dersom valget stod mellom fler båter av samme type...."

 

Hadde dere valgt denne type motor fremfor Vp og Yanmar som det også sitter i disse båtene?? :smiley:

Livet är inte bara sprit.....kroppen måste ha øl också..

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...