Jump to content

Hvor er du Lars H nå ?


At-le

Recommended Posts

Hei .

Lars H hilser oss kveld i Son igår, han sa reise båt tidlig ca kl 0500 imorgen (2aug) . Vi kjørte båt fra Strømstad via Fredrikastad pga fyller billig diesel i nøkledypet kr 7,05 :flag: hjem igår.Var værfast 3 dager i Strømstad pga storm. Vi stod opp og se etter lars h sin båt idag.Båten til Lars plass er borte. Hvor er han nå? på vei til Sverige? Han sa skal til sverige.

 

GOD TUR Lars H.

 

Hyggelig traff deg Lars H igår. Sees i høst.....

 

At-le forumvimpel_anima.gif

Link to post
Share on other sites

Altid hygelig å møte deg og dine. Nå ligger vi i Havstensund og drar videre til Hunnebostrand imorgen. Vi har noen venner som vi skal møte der. Du kan følge oss i tråden "Status på svenskekysten" (som noen holder på å ødelegge nå). Ha det bra.

Lars H.

vårt webkamera her

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Så selvopptatt at jeg skal ha egen tråd er jeg ikke! Jeg klarer meg godt med en tråd som heter "Status på Svenskekysten" som de andre av oss som er nedover her gjør. Men nå er det natti natti. Sto opp kl.0400 imorges og har hatt en båttur på over 50 Nm og 8 timer.

 

Lars H.

:sleep: :sleep:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...