Jump to content

Nye Lomatec innenbord diesel, noen med erfaring ?


VannTro

Recommended Posts

God kveld Hasla.

 

Er ikke du ute og klargjør båten? :cheers:

 

God mulig den kan gjøres enda lavere ved et slikt inngrep men det kan jeg ikke forsvare før jeg har fått mer informasjon samt bilder som viser motoren litt tydeligere. For meg kan dette se ut som en termostat eller noe. Heldigvis gjør fabrikanten det han kan for å få motoren så smidig som overhodet mulig, så hvis det er noe å sette fingern på så blir det som oftest fikset fortløpende.

Redigert av EXIT II (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg ville ventet til det bikket over på plussiden utenfor også, selvom temperaturen har størst betydning for herdetiden. Hvor kaldere det er desto lengre herdetid. Om det er varmt inne så har ikke dette så stor betydning, for U-verdien på glassfiberen er ikke noe å skryte av, så om det er -10 ute og + 10 inne så vil glassfiberen ligge i grenseland, selv på innersiden.

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

:eek: det får man si...

Lenge siden jeg har kikket i denne tråden ser jeg.

 

Gratulerer Exit II!

Dette ser jo virkelig ut til å være på stell.

 

Hjemmesiden er merket for den dagen jeg eventuelt blir såpass uheldig at Sabben takker for seg.

vet ikke om jeg burde skrevet dette. Det kan jo gå troll i ord. Den er jo 29 år gammel.

vel er ikke overtroisk og den gikk pent i fjor :smiley::)

 

Det jeg synes dere burde få på plass er priser.

Det gjelder jo hele bransjen men dere kan jo sette standarden :wink:;)

Det vil gjøre det lettere for forbruker og vurdere og enda bedre... frigjøre dere for mye dødtid ved prisforespørsler.

Vel det var min 2 cent.

 

Lykke til videre...

Link to post
Share on other sites

Hei daffy

 

Tusen takk for positiv omtale, vi gjør så godt vi kan :smiley:

 

Har desverre rett og slett ikke hatt tid til å tenke på nettsiden ennå, men vi har store ambisjoner om å totalforandre hele siden så fort tiden strekker til.

 

Prisene kommer så fort vi har fått inn vårt nye lass.

 

Sabben går nok i 29 år til, bare du steller pent med den :smiley:

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har nå mottatt min Lomatec 39 hk som jeg gleder meg til å komme hjem og sette tenna i! Meget fornøyd med kundebehandling sålangt,(Kundeservice og levering).

Blir moro å løfte ut den gamle og starte tilpassing for å slippe nye krefter til.

Kommer med videre info underveis!

Link to post
Share on other sites

De "nye kreftene" er ekstatiske, og har laget plenty plass i albumet til vårt nye familiemedlem. Gleder oss sinnsykt til å overta stafettpinnen for denne perlen av en trebåt! Med splitter ny motor skal det mye til at dette ikke blir en fantastisk sommer. Når det gjelder gutta i Lomatec Norge, er det intet mindre enn imponerende hva de har fått til på kort tid, all verdens streiker tatt i betraktning.

Redigert av Woot (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...