Jump to content

Plastdeksel over instrumenter på utvendig styreposisjon


oas

Recommended Posts

Denne er formet som et skall, med ca 10 cm klaring fra instrumentpanelet i åpningen. Dette for å kunne komme til tenningslås, brytere m.m.

 

Jeg tviler på om denne lar seg skaffe noe sted. Hvis du bruker båten uten kalesje ville jeg lagd noe selv, f.eks. en ramme av tre med trekanede sider og en flat plexiglassplate på toppen. Eventuelt, hvis du har kalesje slik som meg, bare fjernet hele skjermen. Dette er kun en værbeskyttelse, så det burde kunne la seg gjøre å få til noe som virker...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

  • 7 år senere...

Ta kontak med Asker glassmesterforretning as.

Askerglass.no

De er en av få som har egen presse for forming av pleksiglass. Hvor mye de kan forme i pressen vet jeg ikke. Men de er storleverandør til mange firmaer.

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...