tkb, på 01.08.10 17:22, skrev:
Hiver meg med på en skål der ja

Vi får behandle andre slik vi vil bli behandlet selv.. Han som Alfb traff på skulle vært kjølhalt..
alfb, på 01.08.10 22:57, skrev:
Jeg var faktisk så forbannet at jeg måtte gå for å ikke gjøre det også
Ellers begrenset skadene seg til noen hakk i baugen, noe mer/dypere som jeg ser glassfiberen oppunder baugspydet, samt at jeg må bytte den blanke fenderlista som går rundt baugspydet. Denne er heldigvis i et eget stykke for baugspydet. Ellers håper jeg ikke at det er noen skader under vannlinjen. Dukket under og sjekket så godt jeg kunne, men det var såpass med maneter at det var ikke så veldig fristende å fortsette etter at jeg hadde vært borti et par
Så får vi bare håpe å tro at slike idioter kun finnes i fåtall

Har nå tatt båten på land for sjekk under vannlinja (ja, jeg vett det er lenge siden, men etter dykkerturen var jeg rimelig sikker på at den var skadefri under) Men der tok jeg feil gitt
Riktignok var ikke skaden under vannlinja stor, men må selvfølgelig utbedres. hakket er ca 4-5cm langt og 0.5cm bredt og akkurat så dypt at jeg såvidt kan skimte glassfiberen.
Så over til spørsmålet:
Blir det ok å fikse dette med gelcotsparkel eller bør jeg først gå på med f.eks glassfibersparkel
De andre småskadene oppunder baugspydet regner jeg mrd å rep med gelcotsparkel som pusses fint og til slutt gå over med 1000 papir for så og polere...
Høres dette fornuftig ut eller er jeg på
Redigert av alfb: 17.11.10 23:48