Jump to content
Teza

Hvor kjøpe tynne plastrør med endepropper for oppbevaring av kart?

Recommended Posts

Teza   
Teza

Ønsker å ta godt vare på de store sjøkartene mine og leter derfor etter tynne plastrør i ca 10 cm diameter med endepropper.

Noen som vet hvor dette kan kjøpes? (avløpsrør er ikke aktuellt, dette er for tykt)

Kjørte rundt hele lørdagen uten å finne noe som helst i Stavanger / Sandnes området :sad:

Bostedskommune: Rogaland, Stavanger Båtfabrikat/modell: Master 740 Båttype: Motor Båtlengde: 21-25 fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Teza   
Teza

Jo takk, har googlet men er tydligvis ikke flink / kreativ nok til å finne riktige søkeord...

Men jeg er så heldig at folk som deg kan vise veien, der man selv går seg bort :)

Takker og bukker.

Bostedskommune: Rogaland, Stavanger Båtfabrikat/modell: Master 740 Båttype: Motor Båtlengde: 21-25 fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Teerex   
Teerex

Jeg tenkte bare kart + rør = kartrør :wink:

Bostedskommune: Troms, Harstad Båtfabrikat/modell: Windy 27 CC/HT. 4,2 D-tronic 250 hk. Båttype: Motor Båtlengde: 26-30 fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

tkb   
tkb

Et e-verk har 60,75,110,125 mm plastrør med endepropper. Brukte 110 i en tidligere båt. Rørforhandlere har selvfølelig også,i flere farger.

Redigert av tkb
Bostedskommune: Nordland Båtfabrikat/modell: Musling 430, Pioner 11 Sport Båttype: Motor Båtlengde: 21-25 fot Byggemateriale: Aluminium

Del dette innlegget

Teza   
Teza

Trodde ikke e-verk solgte til privatpersoner?

Litt vanskelig å komme seg rundt på butikker i ukedager grunnet arbeid, så netthandel er det beste alternativet for meg.

Litt dyre men kjøpte 4 stk likevel.

Del dette innlegget

Kurt   
Kurt

Rørforhandlere har muffer med skrulokk til 75 og 110mm rør. Mulig det finnes til flere dimensjoner

Bostedskommune: Nordland, Vefsn Båtfabrikat/modell: Fjord 21 Båttype: Motor Båtlengde: 21-25 fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Teza   
Teza

Har for min del fått kjøpt 4 kartrør.

Ser ut som Nautisk handel får disse fra Weems & Plath.

Med mindre de kjøper større kvantum og får god rabatt er det ikke mange kronene i forskjell på prisen.

Del dette innlegget

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Opprette konto

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn