Jump to content
Midget

Noen som har tips om Mercury verksted i Stavanger omr.

Recommended Posts

Midget   
Midget

Kjøpte meg en båt med 50hk Mercury i høst og tenkte jeg skulle få skiftet impeller og tatt en generell sjekk av motoren. Noen som vet hvem som har service på Mercury i Stavangerområdet? Noen som har positive (evt negative) erfaringer i samme slengen?

Alternativt, har noen erfaring med å gjøre dette selv? Lenge siden jeg har gjort det før og husker det var ofte problemer med at boltene knakk, noe som ikke var så veldig morro for en med begrenset utstyr. Motor er fra -98

Bostedskommune: Rogaland, Sola Båtfabrikat/modell: Sea Ray Sundancer 290 Båttype: Motor Båtlengde: 26-30 fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Eppa   
Eppa

For eksempel ØMI Båtsenter.

Bostedskommune: Rogaland, Stavanger Båtfabrikat/modell: Boknabåt Båttype: Motor Båtlengde: 21-25 fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Midget   
Midget

Takk Eppa, Skal sjekke ut de. Ingen andre som driver med service på Mercury i området?

Bostedskommune: Rogaland, Sola Båtfabrikat/modell: Sea Ray Sundancer 290 Båttype: Motor Båtlengde: 26-30 fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Eppa   
Eppa
Garstad er et annet alternativ, men de har flyttet til Åmøy.
Bostedskommune: Rogaland, Stavanger Båtfabrikat/modell: Boknabåt Båttype: Motor Båtlengde: 21-25 fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Eppa   
Eppa

Dobbelpostet

Redigert av Eppa

Del dette innlegget

Eppa   
Eppa

Hva skjer? 3 postinger? På tide å ta julefri nå skjønner jeg.

Redigert av Eppa

Del dette innlegget

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Opprette konto

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Vis emner ut fra nøkkelord:

Utvalgte emner:
     Båtrelaterte nyheter i media
     Denne helgen går turen til......
     Hva har du gjort med båten i dag?
     Hvor er dette?