Hei
Får ikkje start på motoren. Den lå og gjekk på tomgang i båsen då den plutselig stoppa. Trudde det kanskje kunne vere tett forfilter. Skifta det men etterfylte ikkje med diesel då eg ikkje hadde det for hand. Starta ikkje. Tenkte at den kunne ha fått luft, fylte opp filteret og lufta men det hjalp ikkje. Dieselfilteret på motoren sitter blegg fast. Det vart drenert før vi oppdaga at det ikkje var råd å få skifta filter. Pumpa filteret opp og lufta på nytt, fortsatt ikkje liv. Motoren kinnar normalt men eg får ikkje tenning. Den renner friskt når det blir lufta, det skulle tyde på at der er tilførsel av diesel. Krana frå tanken er open. Har sjekka sikringar, alt ok. Kan der vere luft i motoren? Skal vere sjølvluftande. Er ein kvit Cummins Mercruiser 150 ES 2009 mod. Får ikkje opp feilmeldingar heller. Filteret på motoren er 2 år gammalt og har gått 135 timar. Har skifta forfilter 1 gang, det er på 2 micron og skulle vel då holde motorfilteret ganske reint. Dersom det er problem med motorfilteret skulle eg vel merke det på turtalet før hanstoppa heilt? Forslag?