Hei
Rart at verkstedet ikke klarer å lese ut parametere og status på komponenter? Er det merkeverksted?
Det begynner å minke på hva som kan være gale, ECU har dere prøvd og alle sensorer.
Men som jeg nevnte tidligere kan dysene lage problemer,vet du om de har kontrolert for innvendig lekasje?
Som du skrev er det plenty trykk på dysene da dere åpnet på høytrykksiden Det har jeg virkelig troen på, Det annbefales ikke å gjøre. Har du en kraftig innvendig lekasje på en eller to dyser som du ikke ser uten å måle retur mengde vil trykket i selve dysen bli for lavt og dysene vil ikke åpne. Du nevnte også at mekanikeren din målte på kontakten til dysen uten å få signal under kinning,Denne kontakten må aldri taes av under kinning eller gange,Grunnen til det er at hvis dysen har fått signal at den er åpen når den taes av vil den ikke lukke og det kan medfører til at du fyller opp kammeret med diesel. Kompromere disel går heller dårlig,og kan i verste fall føre til bøyde veivstaker.
Men det er ikke sikkert at det er dysene som er problem hos deg, men jeg tror jeg ville hatt det i baktankene.