Jump to content

dusjbatteri i Riviera 925, type? Forhandler i Bergensområdet?


trollmor

Recommended Posts

Riviera 925 - dusjbatteri

Var uheldig i vinter og fikk ødelagt blandebatteriene på badet.

Har skiftet på vasken, men har ennå ikke skiftet batteriet på dusjen.

Er det noen som vet hvilket merke det er på blandebatteriet som er brukt i en Riviera 925,

og om det er noen som fører denne typen blandebatteri i Bergensområdet?

Håper noen kan hjelpe meg. Det nærmer seg langhelg, og vann må man ha!!

Link to post
Share on other sites

Takk for hyggelig svar. Ja Huseklepp modellverksted er en fryd å samarbeide med. Har vært i kontakt med dem flere ganger tidligere. De hadde det jeg trengte og kunne sende, men det tar litt lang tid i postgang. Hvis noen kjenner Riviera 925 og har kjennskap til merker jeg kan bruke hadde jeg blitt veldig glad for svar. Dusjbatteriet som står i er mye bredere gjennomgang på enn de batteriene jeg finner i salg.

Link to post
Share on other sites

Bare ikke fall for fristelsen å kjøpe dårligere alternativer selv om du har tidsnød.

Huseklepp benytter blandebatterier og deler i Riviera 925 som holder meget høy VVS-kvalitet,

og ikke disse skrøpelige båt-blandebatteriene som du finner i båtsjappene rundt om.

Det ett-greps-dusjbatteriet som er montert i min Riviera 925 står ikke tilbake for det jeg har i dusjen hjemme.

Det samme gjelder batteriene som er montert på kjøkkenbenk og toalettrom.

 

Jeg hadde nok strukket tålmodigheten noen dager ekstra og fått et blandebatteri som også går rett inn i den originale montasjen på toalettrommet ombord.

På min båt er det montert kuleventiler på alle vannslanger før kranene, slik at jeg enkelt kan demontere en kran og fortsette å bruke vann i resten av båten.

Mulig du også har denne muligheten? Lykke til, Trollmor!

Redigert av Phoebe (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...