Jump to content

er wakeskis noe for nybegynnere?


suzumer 290

Recommended Posts

Er vel bare en måte å finne det ut på :yesnod:

Har lurt på de der jeg også. Tror ikke det er så komplisert. Vanlige vannski er ganske greit når du knekker koden med å komme opp. Og etter det må du huske å rette deg opp i ryggen og holde hendene inn til kroppen og ned mot hoftene.

 

Jeg syns du skal prøve de. Lette å stue bort er de også!

PS: Husk rapport når du har testa :thumbsup:

Redigert av Kenneth (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei kjørte mye med nogenlunde like ski på 80 mtallet pilz mener jeg de het .

lekende lett å komme opp da de er brede, gøy å snurre rundt og kjøre baklengs osv. en fordel å kaste den ene skien raskt og kjøre på en ski da det er lettere å ha kontroll i større fart.

 

Disse skiene jeg kjørte på og sikkert di du ser på har ikke finne så headde en tendens til å slippe grepet i kraftig yttersving...

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Hei.

 

Da har jeg kjøpt meg wakeskis. De var på tilbud til 899. Siden clasohlsson bytter båt/bil tema på en del av butikken om våren og høsten. Men det gjenstår kun å prøve de på sjøen, men er ikke akkurat det rette været her i bergen nå for å stå på vannski. :thumbsdown:

De wakeskisene her har 4 finner på hver ski. 2 forran og 2 bak....

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Hei. Forige torsdag var jeg ute og prøvde wakeskiene. Både jeg og kameraten min kom opp på første forsøk, selv om vi aldri har stått på vannski før. :flag_bp:

 

fikk ikke begynt å prøve å hoppe med de siden vi hadde litt dorlig tid og jeg har lyst til å bli "litt" bedre på flatt vann først.

 

De var verdt de 899 jeg betalte for de.

:thumbsup::thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...