Heyyy
Bli tatt i å skrøne siden sist post og idag mens jeg er nede vært nedi hele dagen (igjen)
Var ikke meninga å skrøne M/S AIOLOS

, sa sika for da vet alle hva det er snakk om. Tror ikke det er mange som ikke vet hva sika er..
Knut vet hva det er (det vet jeg), med sitt hemmelige svar
Kjetil1 gjetta rett, er nok teroson
Ellers så har dagen gått med til å lime ferdig overalt rundt vinduene i vindskjermen, så nå har båten fått ny og vakker mascara
Samt sparklet undersiden av dekket (inni lugar mm) av de hulla jeg sparkla utvendig igår.
Og montert LED-lampa over pantry, da nå når jeg ser at det ikke kommer fukt i takpunktet (resultat av gårsdagens jobb).
Trekt kabling til ett 12volt "sig-tenner uttak" og montert en skinne sikringer for slike dingser som ikke går på panelet.
Vært av og på med bakerste kalesje 13ganger idag.... (pokkers tordenvær og regn) for å rette opp sløv-latmans-arbeide med skinna som er skrudd fast i targabøyla som glidelåsen går inni.
Er enda ikke helt ferdig så satser på litt opphold i morgen så jeg blir ferdig med det.
Ellers så er ikke noe kommet fra maritim enda, så er litt stillstans i storeffektivt arbeide helt det ankommer.... hvor blir av pallen min??
Så derfor blir det da noe små flikking mens jeg venter, men er jo slike ting som er tenkt å gjøre det også.
Spørs om jeg ikke begynner å lage benker snart.
Takk for bekreftelse andersb
Men NÅ..
Redigert av KenBjork: 20.07.11 18:04