Jump to content

Hvordan få gjennomslag for kjøp av ny seilbåt?


Kjappfot

Recommended Posts

Båtsesongen er på hell og for mange står atter måneder med drømmer om noe nytt, raskere eller bedre for tur. For de som sliter med å finne overbevisende argumenter for gjennomslag hjemme legger jeg ut denne i kategorien "tips til uimotståelig ekstrautstyr"... :giggle:

 

hund2.jpg

Redigert av Kjappfot (see edit history)

Heller lite, men lekkert laget

Link to post
Share on other sites

Gjorde det veldig enkelt. Tok opp eget lån og kjøpte båten selv med sereie. Fruen bidrar kun med en halvdel på båtplassen, alle andre kostnader med båten tar jeg selv. Da kunne jeg kjøpe den båten jeg ville ha, slipper alle de kjedelige diskusjonene hver gang vi må ta en felles avgjørelse på oppgraderinger eller reperasjoner på båten. Fungerer veldig bra for oss, og fruen liker det. Da kan hun planlegge sine ekstrainnkjøp uten å være redd for at båten skal rane henne. Selvfølgelig er hun like mye med i båten nå som tidligere, og kanskje en smule mer interressert på toppen av det hele, siden hennes båtbekymringer er borte.

Fungerer bra for meg også, og husfreden veier opp for de ekstra kronene det koster.

:giggle:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...