Jump to content

Pakk inn båten for vinteren


Luigi

Recommended Posts

Jeg har en Bavaria 38 fot motorbåt som jeg vurderer å ha i vinterhavn for første gang. Før har jeg alltid hatt den på land, innnedørs.

 

Jeg vet at det finnes en oppblåsbar "boble" man kan pakke rundt hele båten for vinteren, er det noen som har erfaring med dette? Har søkt over alt på nettet, men finner den ikke noe sted. Har lest om den på nettet tidligere. Er det noen fare ved bruk av en slik metode mhp fuktighet?

 

Setter stor pris på svar;)

Link to post
Share on other sites

Jeg har en Bavaria 38 fot motorbåt som jeg vurderer å ha i vinterhavn for første gang.

 

Jeg vet at det finnes en oppblåsbar "boble" man kan pakke rundt hele båten for vinteren,

 

En slik oppblåsbar boble vil måtte ha størm kontinuerlig for å være oppblåst. Jeg vet ikke hvor mye den tåler av sterk vind når den har falt sammen som en sekk pga strømbrudd. (som til tider oppstår og da spess i dårlig vær).

Da kommer du like godt ut av det med en presenning over og litt varme i båten etter min mening. (Du kan kjøpe mange varmeelementer + avfukter + bruke mye strøm for det en slik boble koster)

 

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...