Pettern1972, på 25.12.11 16:12, skrev:
Må vel innrømme at Skjærhalden er et sted jeg ikke trives særlig godt, for meg og fruen blir det for stort, for masete og alt for mye folk.Jeg liker meg med andre ord ikke "midt inni klynga" Men jeg har full respekt for JanP og de andre som liker seg der.
Jeg er på Skjærhalden fra tid til annen, og det er vel ikke helt uten grunn til at initiativtakerne. Pettern og undertegnede, fant ut at den beste plassen for et treff i vår regi er Edholmen.
Kanskje vi rett og slett holder oss til plan A, Edholmen? Så vet folk det allerede nå, og vi slipper å legge ting til rette sånn i siste liten for at vi aldri fikk bestemt oss for hvor.
Mulig det er meg som er litt sær når jeg sier at det er helt frivillig å takke ja eller nei til en tur til Edholmen. Jeg for min del kunne tenkt meg en lengre tur i båten til et treff, men nå er det slik at også jeg ser fornuften og mulighetene som ligger i å ha treffet der det i utgangspunktet ble tenkt. Ingen andre folk enn oss selv å ta hensyn til, ingen sure bryggevakter som synes at vi må legge oss for at det må være helt stille, vi har muligheten i løpet av helgen å dra i kortesje til både Halden og Skjærhalden.

Og kortesjer er vi vel alle glad i??
Til Ingar:
Hadde det vært mulig å lime denne tråden i og med at dette vil være et treff for BP-medlemmer?
Redigert av Lovart låring: 26.12.11 15:49