quantumduck, på 08.02.12 22:42, skrev:
Jeg kjenner ikke til noen alu-båter med plastoverbygg,
Vel... Boreal, er en aluminiumsbåt med et plast-hundehus på toppen, så det var kanskje derfor jeg referte til det siden det er den båten det er snakk om i denne tråden.
Dog interessant at du er så oppsatt på å «disse» franske båter, og trekker paraleller til bil-verdenen.
Jeg er overhodet ikke oppsatt på "disse" franske båtene. Jeg har bare sagt min mening om hva jeg synes om båten det var linket til. Hvor den kommer fra, er meg totalt likegyldig, da jeg overhode ikke kunne tenkt meg en slik selv om jeg skulle fått tak i midler til å skaffe en slik.
(Det med Ladaen, var kun en digresjon for å vise at smaken er som baken og at noen sikkert kommer til å falle for disse båtene selv om jeg ikke gjør det.)
, seiler selv rundt i en tysk Lada hvor min sikkerhet er prisgitt Lunde Båts inngripen først og fremst ...
Gratulerer med et godt valg.
Jeg ville mye heller hatt en Bavaria enn den båten det er linket til. Jeg har sagt det mang en gang at av de fabrikkproduserte båtene som selges uforskammet billig i forhold til b.l.a. Orustbåtene, så er det interiøret og layouten på Bavarias modeller jeg liker best.
Nå føler jeg meg egentlig veldig ferdig med å fortelle at båten det er linket til i denne tråden ikke er noe for meg og vil vel forholde meg temmelig tyst i denne tråden etter dette innlegget. Om noen skulle bli dødelig fornermet over at jeg ikke liker det samme som dem, så velger jeg å ikke ta det innover meg.
Det er mulig det er brutalt og urettferdig, men sånn er jeg skrudd sammen desverre.
RSL